Uczniowie klasy 1c (technik ekonomista) oraz 1d (technik rachunkowości) uczestniczyli przez 7 tygodni w zajęciach z przedmiotów ekonomicznych prowadzonych metodą blended learning z wykorzystaniem Branżowych Symulacji Biznesowych firmy REVAS.
Zadaniem uczniów było założenie i prowadzenie wirtualnego Biura podróży lub Biura rachunkowego.
Uczestnicy podzieleni na dwu- lub trzyosobowe zespoły, podejmowali realistyczne decyzje biznesowe ustalając nazwę i misję firmy, rywalizując o klientów ceną i jakością świadczonych usług, zatrudniając pracowników, ustalając wynagrodzenia, wyposażając firmę w sprzęt, wybierając do obsługi bank i biuro rachunkowe, inwestując w reklamę tradycyjną i internetową.
Wypowiedzi niektórych uczniów:
„Najbardziej podobała mi się konkurencja... czyli tabela wyników😆 i ogólnie ta fabuła, że posiadam własne biuro podróży.”
„Nigdy wcześniej nie robiłam nic podobnego, to nowe i zarazem bardzo ciekawe doświadczenie które może mnie wiele nauczyć i kto wie może przyda mi się w przyszłości.”
„Co mi się podobało w grze? Możliwość współpracy w podejmowaniu decyzji i podnoszenie cen wycieczek.”
„Była ciekawym doświadczeniem nigdy wcześniej nie brałem udziału w takim czymś. Podejmowanie decyzji, oraz zarządzanie fikcyjnymi, ale jednak pieniędzmi.”
„W grze podobało mi się to, że można było razem współpracować, że czegoś się nauczyłem na swych błędach.”
„Podobało mi się analizowanie wyników, nigdy wcześniej nie musiałam tego robić.”